איך להתשמש בסאונד באקשנסקריפט 3
בשונה מאקשנסקריפט 2, ב3 עומד לרשותנו השימוש בערוצים. שמים כל סאונד בערוץ משלו ומקבלים שליטה הרבה יותר טובה.
מייבאים סאונד לספריה, נכנסים להגדרות ונותנים לו שם, ובכך הופכים אותו ל-CLASS.
בתיק העבודות שלי יש צליל רקע שנקרא DRONE:
//background sounds
var dronesound:Sound = new drone();//drone is a class name of an attached sound
var musicChannel:SoundChannel = new SoundChannel();
playMusic();
function playMusic():void
{
musicChannel = dronesound.play();
musicChannel.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, loopMusic);
}
function loopMusic(e:Event):void
{
if (musicChannel != null)
{
musicChannel.removeEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, loopMusic);
playMusic();
}
}
תגובות
הוסף רשומת תגובה