איך להתשמש בסאונד באקשנסקריפט 3

בשונה מאקשנסקריפט 2, ב3 עומד לרשותנו השימוש בערוצים. שמים כל סאונד בערוץ משלו ומקבלים שליטה הרבה יותר טובה.

מייבאים סאונד לספריה, נכנסים להגדרות ונותנים לו שם, ובכך הופכים אותו ל-CLASS.
בתיק העבודות שלי יש צליל רקע שנקרא DRONE:


//background sounds
var dronesound:Sound = new drone();//drone is a class name of an attached sound
var musicChannel:SoundChannel = new SoundChannel();
playMusic();

function playMusic():void
{
musicChannel = dronesound.play();
musicChannel.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, loopMusic);
}

function loopMusic(e:Event):void
{
if (musicChannel != null)
{
musicChannel.removeEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, loopMusic);
playMusic();
}
}

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Thoughts on HTML5, a Flash Developers hopeless rant

Pseudo 3d Isometric view

Veroni Noise