סקירה של תיק העבודות

נכון להיום, אני עובד על תיק העבודות משהו כמו חודשיים.

רציתי לבנות אתר שמציג את היכולות שלי בכמה שיותר תחומים, בתקווה שמישהו למעלה יגיד- "בואנה, מוכשר הבחור... מגיע לו משכורת שמנה + אוטו עם דלקן..."

על כן האתר עצמו בנוי בHTML\CSS ותיק העבודות בפלאש CS4, בתכנות באקשנסקריפט 3.0

ראיתי לנכון לכלול גם מדור מוזיקה, שאומנם לא קשור לתחום העיצוב לאינטרנט, אבל זה כן תחום שאני עוסק בו הרבה שנים: נגינה, הקלטה, עיבוד ושירה. חשוב להראות יצירתי...

כרגע הלינקים לשירים יוצאים לאתר "במה חדשה", שם השירים מאוכסנים, אבל בקרוב אני אעביר אותם לאתר ואצור דף לכל אחד.

אקשנסקריפט 3.0 לא למדתי בג'ון ברייס. לצערי הם התעקשו ללמד 2.0 וגם זה היה מעט לוקה בחסר.

את ההשלמות הנדרשות (והיו הרבה לצערי) עשיתי עם אתר לימודים פשוט מעולה בשם לינדה שלוקח ממני 100 ש"ח לחודש ונותן תמורה שאין שני לה.

בתיק העבודות תמצאו טופס ליצירת קשר, שאני מודה שהוא לא שלי. תכנות ברמה כזו זה עדיין מעל לרמה שלי, אז מצאתי אחד חינמי של איזה בחור סקוטי ושילבתי באתר.

בגלל שאין לי כרגע כיוון, ואני מתעניין ברבה תחומים שונים, אני מעלה כל הזמן תוספות שונות לאתר.
כמות התמונות בגלריה של תיק העבודות תגדל בעזרת השן, ובתקווה אני אוסיף עוד הרבה אנימציות לאתר מעבר למה שבדף הבית, כי ה-חלום זה להיות אנימטור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Thoughts on HTML5, a Flash Developers hopeless rant

Pseudo 3d Isometric view

Veroni Noise